torsdag, november 8

Torsdag och snart helg igen

Torsdag och snart helg igen. Ikväll håller jag mitt pass och sedan är det full fart mot helgen. Känns alltid lite som att helgen börjar redan torsdagskväll. Då dukar vi upp lite extra gott kvällsfika och ser tv tillsammans jag och min man. Mycket mysigt.

Såhär fint startade vi dagen idag. Nu är jag inne på tekopp nummer två för morgonen och försöker ladda upp inför städ och tvätt som behöver göras idag. Har powerwalkat alla dagar i veckan hittills så jag hoppar över det idag och tar tag i mindre roliga måsten istället. Belöningen är förutom ett städat hem en jultidning och chai-latte. Jag längtar! :)

1 kommentar:

Frida sa...

Vad mysigt att ni börjar helgen så tidigt. Jag tror att det är "sådana" små saker som lite extra gott fika som gör livet mer speciellt. Kram!