onsdag, april 24

Long time

Kanske dags att ta tag i bloggandet igen. Jag gillar ju att skriva men det har verkligen prioriterats bort sista tiden.

Livet just nu flyter på fint. Vi njuter av att våren börjar visa upp sig här i norr. Solen och värmen har sällan varit så efterlängtad som i år. Kanske beror det på att vi nu bor i vårt hus och verkligen kan ta till vara på dagarna.

Sedan känner jag mig väldigt tillfreds i dagsläget. Så bra som jag mår just nu har jag nog aldrig mått i mitt vuxna liv. För första gången i mitt liv har jag gjort en till hundra procent sund satsning på mig själv. Jag har sedan drygt en månad tränat efter Olga Rönnbergs Personliga Träningsprogram. Det känns fantastiskt. Jag ser skillnad i kroppen och det är roligt. Men framför allt känner jag skillnad inuti. I hur jag känner mig. I hur jag mår.

Det största som har hänt sedan sist är i alla fall att jag har fått ännu en systerson. En liten Edvin har kommit till världen och stulit en bit av mosters hjärta.
Olle myser med nyaste lillkusinen

Vackra ettåringen

Detta är ljuvligt

Inga kommentarer: